ODRŽANA EDUKATIVNA RADIONICA „UČINKOVITA KOMUNIKACIJA - KAO VAŽAN SEGMENT USPJEHA U POSLU“ - Događanja - Udruga Nikola Tesla | Genij za budućnost

Idi na sadržaj

Glavni meni:

ODRŽANA EDUKATIVNA RADIONICA „UČINKOVITA KOMUNIKACIJA - KAO VAŽAN SEGMENT USPJEHA U POSLU“

Objavio Dragica u Događanja · 17/5/2019 15:06:00
ODRŽANA EDUKATIVNA RADIONICA
„UČINKOVITA KOMUNIKACIJA- KAO VAŽAN SEGMENT USPJEHA U POSLU“

U organizaciji Udruge Nikola Tesla- Genij za budućnost i Udruge inovatora Hrvatske održana je 6. edukativna radionica „Kako razviti kreativnost i inovativnost svakog pojedinca- inspirirani Nikolom Teslom“ na temu „UČINKOVITA KOMUNIKACIJA- KAO VAŽAN SEGMENT USPJEHA U POSLU ”. Radionica je održana u prostorijama Hrvatske zajednice tehničke kulture (HZTK) dana 16. svibnja 2019. godine u dvorani HZTK-e u Dalmatinskoj 12.

Voditeljica radionice, mnositeljica je raznih certifikata u području neuro-lingvističkog programiranja i autogenog treninga.
Edukatorica je polaznicima radionice objasnila kako učinkovito komunicirati i prezentirati vlastite ideje. Svaki pojedinac doživljava svijet preko osjetila, ali ne igraju sva osjetila jednako bitnu ulogu. Postoje vizualni tipovi, čije je primarno osjetilo vid, auditivni tipovi koji se oslanjaju na sluh i kinestetski tipovi koji informacije unose dodirom i uče kroz iskustvo. Kako bismo efektivno prezentirali svoje ideje, moramo na pravilan način pristupiti sugovornicima, odnosno kroz pravo osjetilo. To se može prepoznati po verbalnoj i neverbalnoj komunikaciji. Neverbalna komunikacija prenosi puno više informacija koje podsvjesno uočavamo. Riječi koje govorimo tvore samo 7% komunikacije. Ton glasa zauzima 38%, a držanje tijela čak 55%. Ako uspijemo neverbalnom komunikacijom doprijeti do sugovornika, uspjet ćemo i uspostaviti verbalnu komunikaciju.

Gospođa Manojlović dala je polaznicima radionice savjete za verbalnu komunikaciju i rješavanje sukoba. Ne smijemo donositi neutemeljene zaključke, oni zatvaraju komunikaciju. Kako bi se sugovornik otvorio, prvo ga trebamo pitati za mišljenje, a onda tek ponuditi svoje i tražiti rješenje. Edukatorica je preporučila korištenje „ja poruka“ umjesto „ti poruka“ kako bismo lakše razriješili konflikt. Korištenje „ti poruke“ kod sugovornika često stvara osjećaj napadnutosti. „Ja mislim da je ovo ispravno“, zvuči puno bolje i dobit će pozitivniju reakciju od „Ti si u krivu“. Korisno je i ponavljati važne informacije više puta kako bismo bili sigurni da smo prenijeli glavnu misao poruke i da ju je primatelj prihvatio.



Natrag na sadržaj | Natrag na glavni meni